Sunday, December 5, 2010

permulaan...

permulaan....dari mana harus d mulakan??? hehe aku pon xtau jgk...first time buat blog...banyak lg yg xtau nie..xpe..orang kate pelan-pelan kayuh... ;) esk nk blajar lagi ngan nek guru..dania amidala name glemer nek guru itu...actually die bestfrend ku... she n also herdawati..love them... :)
haishhh..ntahlaa..kalo xde dorang nie...nntla part laen aku cite pasal dorang...

ntah napela tetibe malam ni nk create my blog...tetibe plak tu...bosan pon salah satu sebab jugakla...bagi aku blog ni sebenarnya bukan untuk aku expose pasal kehidupanku..tp myb ade part2 yg boleh dikongsikan bersama...dan mana tau korang bleh tolong aku bg pendapat kalo aku ade problem..hehhe..ade jugak org nk tlg advice..nntla kite share same2 yea...

farra_: da kol 2 pagi..badan penat..ngantok..tp xnk tido..cmne tu??

1 comment:

  1. bgs2..percubaan yg baik..ada potensi utk maju..explore lbh lagi...keep it up..tp xsah beng lawan tokey r dehhh...hahhaha

    ReplyDelete